saat

3 Nisan 2013 Çarşamba

İPhone 5'in En Büyük 5 sorunu

Apple alan bin pişman Apple=pişmanlık...
Cep telefonu kullanıcılarının sikayetvar.com’a gönderdiği şikayetlere göre, birçok iPhone kullanıcısı şarj, wifi, ölü piksel sorunu yaşarken ekran kırılması, kapak çizilmesi ve dış yüzey soyulma problemi yaşayanlar da var.

Pazara çıkar çıkmaz stokları dahi tükenen IPhone, kimi şikayetleri de beraberinde getirdi. Şikayetler gün geçtikçe artarken şikayetlerin hangi konularda yoğunlaştığını kullanıcılarından öğrendik. İşte sikayetvar.com’a gelen şikayetlerden bazıları:

“Wifi Sorunları Var!”

“iPhone 5 aldıktan sonra hayal kırıklığı yaşadım. Aldığım günden beri şebeke sorunları wifi sorunları devam ediyor. Gerçekten iPhone 5 alacaklara tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki kesinlikle telefonu iyi araştırdıktan sonra satın alın.”

“Ekranı Kırık”
“Bir gsm bayisinden iPhone 5 aldım. Geldiğinde fark etmemişim fakat 1 hafta sonra telefonun ekranının içeriden kırık olduğunu gördüm. Yetkili bu sorunun genel olarak yaşandığını ve değişim yapıldığını ilettiler. Ben de çalıştığım için ulaştırabildiğim en kısa sürede telefonu ilettim. Ertesi gün bana kullanıcı hatası diye döndüler ve 600 TL’den fazla bir fatura çıkardılar. Diğer cihazları aynı sorundan değiştirmelerine rağmen benimkini değiştirmemeleridir.”

“Şarj Sorunu Var”
“Bir hafta önce iPhone 5 aldım almaz olaydım. Şarj cihazı elimde kaldı. Kasa en ufak değirmende çiziliyor. En sinir bozucu olanda şarjı iPhone 4 s cihazımdan daha az gidiyor. Bir de pil ömrü uzatılmıştı. Daha kötü olmuş. Ekranı uzattılar ama programlar 4 boyutunda çektiğin fotolarda.”

“Ölü Piksel Var”
“2 hafta önce almış olduğum iPhone 5 telefonumda ölü piksel var ve aldığım işletme bunu garantiye göndermeleri gerektiğini 1ay bekleyeceğimi ve kabul edilirse değişeceğini söylüyor. Ben bunu beklerken ise kullanmam için garanti şartlarında olan muadil telefonu vermiyor! Bundan sonra alacağım herhangi bir elektronik üründe alım sözleşmesi yapacağım.”

“Cihazda Soyulma Oldu”
“Gsm bayisinden iPhone 5 aldım. Taahhütlü 24 ay ürünü açtığımda yanında soyulmalar olduğunu gördüm. Bayiyi aradım söyledim ve akşamda yanlarına gittim gösterdim bana haklı olduğumu kutudan bu şekilde çıktığını söylediler ve aynı şekilde bir telefon daha gösterdiler.
Sorunun çok geç çözüleceğini ellerinde ürün olmadığını söylediler. En az 30 gün dediler telefonu alalı 5 gün oldu yalnız bana daha kimse dönüş yapmadı. Gerekli yasal mercilere başvurum yapılmıştır”

alıntı...

Hiç yorum yok: